2012. március 17., szombat

Végre megvettem a Macaron napra a jegyeket!!! 

A Sarki Fűszeresbe mentem el értük és egyben megkóstoltam a macaronjaikat is. Nagyon kicsik és a 6 íz közül, a pisztáciásat leszámítva, egyiktől sem voltam túlságosan elragadtattva... A Bagatelliniben sokkal jobbat ettem. Inkább azt ajánlanám a Macaron kedvelőknek. :)

 
Azután volt időm elmenni a nU Gasztronómiába, a rendezvény helyszínére is. Gondoltam - hamár ott vagyok - kipróbálok valamit az étlapról. A hely maga egy modern bisztró, kerthelységgel (ami jobb híján egy terasz). A kiszolgálással abszolút megvoltam elégedve, a pincérek nagyon kedvesek és segítőkészek voltak, ami sajnos nálunk ma már elég ritka.

Az ételt negyed órán belül kihozták, mind kinézetre, mind ízre tökéletes volt. Semmi kivetni valót nem találtam benne, a csodás illatáról nem is beszélve. Nyamm nyammm...
Marhás nU Burgert kértem, mert szerintem ezen az ételen lehet a legjobban látni egy hely minőségét. Nem mindegy milyen vastag a húspogácsa, mennyire zsíros, nincsenek-e benne cupákocskák, amit egy órán át rághatsz és a végén fintorogva kiköpsz, mert nem tudod lenyelni. Ez a husi megérdemel tőlem, 5-ből 5 pontot! Rengeteg ubival, salátával, paradicsommal és dijoni mézes-mustáros szósszal volt tálalva. Félbe vágva, egy bambusz pálcikával összetartva. A zsemle pedig egy fokhagymás ciabatta volt, amiért egyébbként is odavagyok,  főleg ha ennyire friss.

Ja, és a kávéik fantasztikusan krémesek! 

Elfelejtettem képet készíteni, de nagyjából így nézett ki! :)

Mindenkinek csak ajánlani tudom. Próbáljátok ki a helyet! 
Ha az én választásom nem is tetszett, akkor a hetente változó menüsorból választhattok. Ráadásul jó áraik vannak, ami számomra nem utolsó szempont. 
3 fogásos ebéd: 1650 Ft! 

Szóval ha legközelebb a Nyugati Meki felé tévednél, gondold végig, hogy nem lenne-e érdmesebb inkább 20 méterrel arrébb enni. Ugyanazért az árért sokkal jobbat, egészségesebbet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése